חשפנות לנשים היא מבחינה היסטורית תעשייה שנשלטת על ידי גברים, אולם מועדונים ואירועים רבים הכוללים הופעות נשים מספקות רק אישה אחת או שתיים שרוקדות על רקע מתג אור מרופט או קיר לבנים מלאכותיות. זה לא מספק את הצרכים של הדמוגרפיה הנשית מכיוון שהן רוצות לראות יותר מהמגדר שלהן על הבמה כדי להעצים את עצמן ואחת את השנייה.
נשים רבות רואות במוסדות הבידור של ג'נטלמנים מחוזות לגברים בלבד, מה שמותיר במפעלים רבים רק מופעי חשפנות גברים (למשל, רקדני צ'יפנדייל). תעשיית מועדוני החשפנות צריכה להיות אסטרטגית יותר עם האופן שבו הם משווקים את עצמם לקהל לקוחות נשים בלבד, אם הם רוצים לשרוד את השינוי הזה בנורמות התרבותיות.
צורך בחשפניות נשים - איך בעלי מועדונים יכולים לנצל את הדמוגרפי החדש:
סטריפטיז ראה כמה גלים של רווחיות ובראשם הבהלה לזהב של היום, בעיקר בזכות ההסכמה החברתית המחודשת
...
Читать дальше »